Why not?

hiho, jag längtar till herning & ullevi, höjdpunkterna inom crossen detta året! Uddevalla-VM är väl inte heller dumt! :)

well well. om man heter tina dahl så är man vanligtvis ganska seg när man ska göra saker och ting, eller så händer det i raketfart, det är liksom antingen eller! sorry for that, inget jag kan hjälpa över, eller jo, ska förbättra mig, haha. intressant att veta liksom.

det jag syftade mest på nu, var filmen. fruktsalladen blev av, men den har jag precis svalt, haha! smälte lite blockchoklad över med, supergott.

längtar till morgondagen med, tror det blir skojj! synd att vi inte fick åka till hestra & åka skidor som varje år bara, i sånna lägen vill man att snön ska finnas!

men nu ska jag kolla på filmen!
puss ♥ tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0