Wherever you go..

dagen har vart mys!

först skola, 8.35-13.00 ! slutade vid ett p.g.a något möte om internet i aulan, och det var över mina förväntningar riktigt bra. det var en rolig snubbe! liksom, det är ju faktiskt så " internetvärlden " är, hur lätt som helst att göra en falsk användare. det var nyttigt att höra iallafall. alla vi i klassen slängde det pappret med inbjudan till föräldrarna, jag tänkte att mamma kommer sno min dator efter det, men sen sa jag det iallafall. jonna´s mamma ringde & frågade om mamma skulle med, så de är där nu..
vi blev även intervjuvade av tidnigen, vi bad om det, hahah! så kika i JP tomorrow!

jag & mamma var på a6 med, berättar mer imon..

Fredagens outfit (HUSET) :
-

¤
svart tubtopp, " no fear " , wicked.se
¤ svart/randiga shorts, zara, berlin
¤ svarta tunna strumpbyxor, lager157
+
mina svarta klackisar från Paris.



 



lördagens bilder kommer imorron. pappa har some problems, men det tar vi imon.

puss ♥ tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0