Thanks for the music

wiihoo. snart ska jag & jannike ut till evelina & rida häst. fasen så kul :)
jag kommer väl troligtvis bryta alla ben i kroppen, haha.

igår var vi på bio, alla 3. såg Good Luck Chuck, kanonbra!
först var jag & jannike på stan :) lämnade tillbaka lite & så, sen blev det fika & sen shopping. ett par rosa spetstrosor och en svart kofta blev det för min del. sen, innan bion skulle jag och jannike äta.. men vi hittade inget annat, så det slutade med restaurang, hahah. kinamat. jag & jannike skulle vara ekonomiska, men man kunde ju inte med att gå därifrån. ensamma var vi med, och ingen bra restauranghyfs heller.

och på söndag kommer toni hem!!! :) sen den 15:e fyller syster 25!!!

jag vill, jag vill!

nu ska jag fixa iordning det sista!
pusslove / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0