Someone´s watching over me

hahah, dagen har vart riktigt rolig idag. evelina´s kommentarer slår ALLT!
på spanskan har emelie, evelina & jag " syjunta " haha. och idag, kläcker hon i något sammanhang: " vadå blatte? , INGEN BLATTE! " ( detta hörde hela klassrummet ) smart evelina. i klassrummet har vi de som inte är svennar till 100%. jag och emelie syftade på en neger. sen kläcker hon: " fast den ända som är blatte här inne är antonia (vår lärare)...." sen efter en stund säger hon igen: " eller, nej inte så, för hon är ju mulatt " hahahahh. emelie frågar evelina: " vet du ens vad en mulatt är? " evelina svarar och är säker på sin sak: " jaa, det är ju en blatte, fast en tjej. " hon menar alltså att en blatte som kille kallas blatte, och en blatte som tjej, kallas mulatt. hahahah, du är för rolig! jag & emelie låg nästan dubbelvikta där!

sen hände inte så mycket mer, håltimma och jag, evelina, kristian, nicki, emelie & jannike testade massagestolen i sporthallen, haha. jannike solade också, så nu är du brun din lille skit ;)

nu ska jag kila. ringde mami och gjorde en beställning på semlor! jonna & hennes mami ska komma hit och fika sen med sa hon, trevligt!

hörs kanske senare!!
puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0