Ooh baby do you know that´s rigtht?

today: helt okej dag, rullade på as usual. mami & jag har vart hos syon idag med. lutar åt frisör, eventuellt samhäll/ekonomi. får se lite.. sen har vi drygat oss som vanligt, sjukt kul vi har i skolan nuförtiden!
slutade runt 3 men kom inte hem förräns kvart i 4 ! jag, jannike & basse stannade och pratade ett bra tag, haha ni är roliga ni!

eftersom jag har glömt min hi-bok i skolan får jag plugga imon istället, så kanske att jag skulle dra på en rulle? " mitt liv som popstjärna " har ju vart min favoritfilm. men nu är det något år sen jag såg den, kanske leta upp den igen? haha. och till filmen - en riktigt god fruktsallad med glass, jummie!  om vi nu har ingredienser till det hemma (?) är ensam hemma, så himla skönt. vet inte vart de håller hus riktigt, mami är på möte tror jag.

planer för veckan: tis- friluftsdag!! ons- skola, sen till ED, tors- skola, sen baka! fre-lör- jobba 11-18, sen ? sön- jobba 11-18, sen?

-
puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0