Nyår!

god fortsättning förresten!

har endel att berätta egentligen, men det blir kort sammanfattat.

har inte skrivit här sen, onsdags?

torsdagen blev lugn, hände väl ett & annat jag gärna hade sluppit, men men. lina kom hit på kvällen! och det blev snack as usual, sötnoslina!

fredagen blev det solning för min del, lina körde på massage, haha. sen, jag kommer inte ihåg.. eller, lisa & hanna kom hit, och jag visade min rätta sida, när vi fikade, hahahah.

lördag blev det jobb. sen hem till jannike. trevlans. blev tacos &så.
söndag, jobb igen. sen hem till evelina, jag, jannike, evelina, jaison, albin, tim. kul var det.

måndag = NYÅR!! planerna var ju till huskvarna, men det blev inte riktigt så. istället gick jag & emelie bort till crossbanan, haha, tänk att jag tillochmed firar nyår på en crossbana! nej, men det var riktigt röj där, Tack Jesper!
trevligt, och mycket pers var det med. :)

gick hem. känner att jag har gjort bort mig en hel del..  jag ångrar väl endel. men det ska vi inte prata om. nu är det ett nytt år, och jag har glömt allt jag inte vill komma ihåg.

nu ska jag ut & gå, och prata med linababy!
pusss / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0