Now when the whole club looking at her

hejsan sockertoppar!

sorry för den dåliga uppdateringen. men nu ska ni få en, if you want to, hang on ;)
jag bjöd på ett morgoninlägg med bilder på tina as blondie i fredags. men antar att ni vill veta vad fredagen bestod av mer, och det var en hel del kan jag lova.

FREDAG: först skolan som vanligt. fick sluta lite tidigare, men det gjorde inget för mig, fick vänta på toni som kom och hämtade mig kl. 14. vi åkte in till city för att köpa present till sis, och på vägen in säger toni:
- är du hungrig tina?
jag:
- aah, men isåfall max (tänkte att det stod mellan donkan & max)
toni:
- aah, fast det kanske blir något annat...

jag tänkte inte mer på det, och en stund efter ringer hans telefon. jag hör att det är en tjej, men inte vem. och han ville inte avslöja vem det var, utan frågar om jag vill äta på sir simon´s, och klart jag ville. sen när vi går påväg dit, möter vi Anna och hennes kompis, Sandra. Jag blev så himla glad, Toni är för söt. han överraskade mig med att vi skulle ut & äta med ANNA & Sandra! vi kramade om varandra och gick istället till wok &co. 
sedan köpte vi present, anna hjälpte oss. det blev 2 champangeglas helt i nysilver, jättesnygga.

vad glad jag blev, fick träffa världens bästa Anna, hon är så himla goo. ♥

12345

1. anna när hon skulle testa köra toni´s cross, men det blev aldrig så. -06
2. anna på besök hos oss på motorcyklar (med christian). - 06
3. anna på efterfesten, you know. :)
4. SANDRA & ANNA på VM Uddevalla - 07
5.
Anna & Christians bröllop -070707

de har flyttat till borås, anna & christian, så vi skulle komma & hälsa på någon gång snart! toni ska nog dit idag, och jag fick gärna följa med, men det blir lite dumt, eftersom skolan är imon..

jag & anna började prata hundar med, eftersom hon har 2 boxrar. och de skulle ta valpar på dem, så nu sparar jag kan jag lova! är inte helt säker på att det är en boxer jag vill ha, men om ett år typ, har jag pengar till en hund iallafall! ante´s hund är himla söt med, de har ju ännu en nu.

TACK TONI ! vad jag tycker om dig ♥ jag blev jätteglad !

fredagkvällen blev det HUSET! och det var väl ganska kul :) haha, och en sak, jag var den enda av alla oss som inte var blond! illa.

lördagen blev slappdag, fram tills 17 då jag fick stressa järnet (brukar bli så) för vi skulle vara inne hossofie & henke vid 18. jag & toni åkte dock själva lite senare. firade henne & så, trevligt!

nu ska jag rensa min dator på bilder, över 4000 igen!
puss ♥ tina

Kommentarer
Postat av: linda

hon anna är snygg :)

2008-01-21 @ 15:36:03
URL: http://lindamadsen.blogg.se
Postat av: tina

visst är hon! och världens bästa personlighet!
underbara anna :)

2008-01-21 @ 19:37:46
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0