Nobody said it was easy

pretty good.

dagen har bestått av skola, och slappa. väntar  på att evelina troligtvis ska komma (?) och kolla på film & så, sen sova här. jag tänkte hinna med att gå bort & sola innan hon kommer isåfall.

morgondagen: inga planer för tillfället. får se lite, vad som händer ;)

bjuder på två outfits, först lördagens:
                                                              -

¤ svart linne, hm
¤ röd/rosa topp, " wesc ", lager157
¤ brosch, mormors gamla ;)
¤ benvitt armband, ( från evelina! ), hm
¤ ljusa jeans, " replay " , JC
+ benvit kofta & mina svarta lacosteskor.






och här kommer dagens:


-





¤ brunrandigt långlinne, hm

¤ svart kofta / tröja, gina tricot

¤ beige / brunt skärp, vero moda

¤ ljusa jeans, " replay ", JC

+ mina svarta lacosteskor









det var allt för mig, nu ska jag nog bort och sola (?)
puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0