Morgoninlägg!

god morgon sömntutor!

hoppas ni sovit gott? det har jag kan jag meddela, jag har världens skönaste säng. kan sova hur länge som helst utan att vakna, därför måste jag ställa dubbla alarm på mornarna nuförtiden! mami & dadi köpte nya sängar igår, nivet sånna man kan höja & sänka. som jag tjatade på dem att jag ville ha det, men nej, det blev inget. så går dom och köper det själva, egos.

nu är toni hemma igen, alltid trevligt när han kommer. jag, toni & sofie ska åka & ta fotot till mami någon dag, hon fick ju det i julklapp, haha!

och jannike den fuskisen åker snart till thailandet! jag vill dit igen!

hur fint är det inte då?

image201
sofie, tina, toni.

puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0