Morgoninlägg!

Godmorgon sömntutor!

sitter här & äter frukost för tillfället, ska fixa en thailandbild till bilden. åååh, vad jag saknar thailand, det är så lovelie! jag & lina har en plan, haha. undrar bara om vi kommer kunna hålla den, kommer du ihåg?

senare idag återkommer jag med bilder ifrån i helgen, och möjligtvis en outfit. kommer även berätta lite mer om en sak jag kan rekommendera ;)

men en bild kan ni få sålänge, på sis & bro! med andra ord, tina & toni. vet att jag nyss la ut den, men hittade ingen annan. my lovelie broo.

image152
 
now i have to go !
puss ♥ tina

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, SURE. för dig lär det ju gå bra i alla fall (Y)

2008-01-23 @ 13:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0