Morgoninlägg!

God morgon sötnosar, och välkomna till ett morgoninlägg med tina!

hoppas att ni inte är alltför trötta, jag själv är faktiskt pigg. ar vart uppe tidigt idag, tio i sju gick jag upp, duschade & fixade. nu är det bara håret som ska fixas, i hate my hair för tillfället. jag vill vara blond, som jag alltid har vart. det ska bli ändringar på det. här ser ni mig as blondie.

  

well well, ska berätta lite om gårdagen! Toni kom tillslut, och möttes i dörren utav en kram från mig. jättekul att han är hemma nu! vi satt & pratade hela familjen minus syster då. kollade på videoklipp som de filmat och fick se de nya dekalerna med :)

efter skolan som slutar vid 14, kommer toni & hämtar mig direkt, sen ska vi åka till a6 och köpa present till sofie, sen ville jag även till wicked, så vi ska dit med :)

-

nu är det bäst jag går!
puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0