I just wanna say it to you, but i can´t.

jag har visst smittat pappa också. sorry.

nej, nu ska jag inte prata mer om det. tanken var att jag skulle träffa jannike & evelina idag, men jag tror jag hoppar det. vill ju, men känner mig inte riktigt i form.

istället ska jag trycka på cabarétfilmen, har inte sett den kent klippte ihop, min film & hans. det är snart ett år sen. och tänk vad bra kent är. den andra har sänkt mig också, aaaah.

det finns fler jag saknar, min kära bror. han är i spanien nu, som ni kanske läst. men snart kommer han hem, och då kommer han mötas av en stor kram från mig kan jag lova. alltså, dom sms:en jag fått medans han har varit borta, dom är så otroligt söta. <3

image118


något som jag längtar till, är herning, årets roligaste crosstävling, trots att toni nästan är ensam svensk om att köra där, och man knappt känner någon. i februari är det dags igen, som varje år. längtar!
jag älskar supercross (stadiumcross) och, det bästa är, att det kommer till ULLEVI den 12 september i år! grymt kul!

nu ska jag ringa girlsen,
pussciao / tina

Kommentarer
Postat av: yonna

Fin blogg!



Kram yonna

2009-08-23 @ 14:52:27
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0