I have my secrets..

hahah. dagen har vart grymt rolig ska jag berätta.

jannike ringde och väckte mig vid halv 10 ungefär. sen säger hon att de kommer och hämtar mig vid 11 så jag ska vara klar då. när jag lägger på plingar det på dörren, och jag trodde hon skämtade med mig och stod där. men det var sånt där bud med paket, till crossen som vanligt. kan ju vara något kul någon gång.

vid 11 var jag klar! helt otroligt, eftersom jag satt vid datorn till tjugo i och pratade ;)

väl ute at höglund´s blev det fika. sen bytte jag och jannike om till ridkläder, supersnygga var vi kan jag meddela. sen gick vi & snyggade till hästarna också. jag red nisse, och jannike turbo. jannike red turbo för att den tydligen var lite vildare, och jag ville inte ha den då. men vems häst var vildast? MIN!
evelina gick med oss när vi red, sen stannar hon och säger att hon väntar på oss där, medans vi rider en bit, och sen vänder. men på något sätt får jag nisse att brja galoppera, och helvete rent ut sagt vad fort det gick. då började jannikes häst med att galoppera, och jag fick inte stopp på min, hahah. satan vad snabbt det gick. medans evelina skrek att vi skulle stanna hästarna, och tillslut fick jag stopp på honom. galoppera var å mycket roligare. vilken rolig syn det måste ha vart. tack evelinahjärtat!



och imon, skola. fifan vad surt. nu ska jag sova.
puss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0