I always feel the same about you.

om jag någonsin kunde glömma?

gårdagens inlägg fick jag avsluta väldigt snabbt, och det beror på min icke-friska pappa, för att säga sanningen på ett ödmjukt sätt.

jag, evelina & linn var på bäckadal idag, på studiebesök på frisör. det verkar skitkul, och riktigt bra faktiskt. såg även att det var öppet hus på ed snart, där jag ska kika in på samhäll/ekonomi & handel tänkte jag. men det lutar åt frisör. sen gick vi ner till mackmakeriet och åt frukost, efter det blev det en sväng på stan eftersom vi "missade" bussen. efter en stund åkte evelina hem, så jag och linn gick vidare. fick med mig 2 festlinnen, ett skärp & ett armband. min ekonomi är inte hållbar.
var med mamma på banken igår, och nu ska jag börja spara på riktigt, mitt snack ska bli verklighet!
då köpte jag en tröja på vila, sminkborttagning, vitamin & kromtabletter, och magdalena graaf´s bok.

men nu ska jag bjuda på outfits, bilder från helgen kommer senare.
-
¤ grå polo/topp, hm
¤ silvrigt smalt skärp, hm
¤ svart lång kofta, cubus
¤ svart (hög) kjol, hm
¤ svarta strumpbyxor, hm
¤ svarta pumps, din sko
+svart stor väska, hm



    


        Dagens outfit:
image164


¤ rosa linne, hm
¤ grå slapp tröja, vila
¤ ljusa jeans, " replay " , JC
¤ ♥ -halsband, konfapresent
¤ rosa armband, konfapresent (min kusin har gjort det)
+ mina svarta lacosteskor

 







                                                                                             
nu måste jag kila, puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0