Hate it or leave it.

hey babes!

BIG sorry att jag glömde skriva sen i tisdags, men det blev rätt sent. firade iallafall sofie lite smått, resten blir på lördag! fick även se deras nya fågel. jag som absolut inte tycker om fåglar, måste ändå säga att den var lite söt. sofie vet fortfarande inte om hon vill ha den, men henke är heltänd på att behålla den! " fröken chicken med rouge på kinden" heter den, haha.

gårdagen var en onsdag, vilket innebär jobbigaste skoldagen. seg, men girlsen får mig att klara mig igenom den! ♥
när jag kom hem var jag duktig och fixade på rummet  & allt sånt man inte alltid hinner med.. öppnade inte ens locket till datorn, så därför blev det inget inlägg igår heller. fick för mig att göra korv m. bröd till middag (veggiekorv) men potatissalladen fattades, så promenerade ner till konsum & köpte en! pappa kom dock med bussen och hämtade mig, så jätteduktigt var det väl inte, haha!



IDAG: TONI kommer äntligen hem, och dessutom har han namnsdag idag ( tony ), same same. har iallafall inhandlat en påse werthers till han som han ska få snart, när han kommer. ska bli kul att träffa han igen, var ju nästan 2 månader sen sist... ♥ elin är kvar i spanien, henne måste jag också träffa när hon kommer! har saknat er.

morgondagens planer: skola till 14.00. efter det blir det nog en sväng på stan med toni för att inhandla present till sofie.
kvällens planer: lutar åt HUSET faktiskt! men vi får se..

              DAGENS OUTFIT! :                                                        -
 


        ¤ svart linne, hm 
    ¤svart långarmad, gina tricot
        ¤ benvit polo, ellos                                
    ¤ svart sidenband, ?
        ¤ ljusa jeans, " replay ", JC
    
     + mina svarta lacosteskor

 



btw, klippte mig igår, och klippte dessutom mamma. hennes kommentar:
- tina, det här gjorde du faktiskt bättre än min frisör!

känner att det är min grejj, det är askul!
linn kom med den brilianta idén att åka på studiebesök på bäckadal, så på tisdag ska vi checka läget.

nu ska jag överge datorn, för han kommer närsom! ha det super!
puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0