Girls can´t help it

never ever in my life!

är på hyfsat bra humör idag, över normalen iallafall.
har blivit dålig på att både skriva här & lägga in bilder, så nu får ni en dagens outit:

-

outfit:
¤ svart linne, hm
¤ svart tunika, gina
¤ benvit stickad kofta, vila
¤ svarta tights, " diesel ", bobbys
¤ benvita knästrumpor, hm
+ mina svarta klackstövlar

kvällen ska jag tillbringa med evelina. har planer på att gå ut & äta, men får se lite..
imon ska jag upp & jobba tidigt. sen blir det mys på kvällen tror jag :)

saknar redan min lilla plutt, lina! i (mid)sommar kommer jag & evelina, so you know  ;)

ska kila nu, puss / tina.

Leona Lewis - Bleeding love

Kommentarer
Postat av: lina

hah, ja, det hoppas jag verkligen! =)

2008-01-11 @ 20:38:30
Postat av: linda

fin du är stumpan!

2008-01-21 @ 15:39:59
URL: http://lindamadsen.blogg.se
Postat av: tina

tack hjärtat! du är fin :)

2008-01-21 @ 19:39:25
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0