Början på något nytt

heey.

idag har har det vart en mysdag med syster och mami på lager157. fikade och strosade runt mellan affärerna. hittade väl inte särskilt mycket, men det blev iallafall något, en topp, en t-shirt & benvärmare. sen hittade jag en mössa på ett annat ställe. sofie shoppade loss, och mamma köpte ett par jeans, så som hon tjatat. men det var mysigt :)
har börjat om på en ny kategori, om ni vill läsa de gamla inläggen får ni klicka på "2007" längre ner, till vänster.

det funkade ju inte, någon som vet hur man gör, utan att jag ska ta bort alla inläggen?

jag har kommit på en sak.. jag ska spara till en Iphone, så sjukt snygg. men det börjar bränna lite på kontot.. jag ska allt jobba ihop till en sån. bra tina, man ska ha ett mål! haha. Pradatelefonen är ju inte fel den heller.

image119    image120

sen mitt nyårslöfte, har jag bestämt att jag ska hålla helt för mig själv.kanske funkar bättre då, haha.
nej, nu är det ett nytt år & nya möjligheter. och jag vet en hel del som ska förändras. det blir ett år fullt av make-overs. påtal om make-overs, alltså mitt hår. i hate it. tina dahl har alltit vart blond, och ska alltid vara i fortsättningen. min frisör är ju i thailand, och ska vara i 4 månader till. vet inte vem annars jag vågar sätta i mitt hår.

nu ska jag fixa en sak. sen en film kanske?
puss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0