Always feel the same

gårdagen ska vi inte ens prata om, friluftsdagen alltså. dansen gick inte bra någonstans, och inte bowlingen heller.

sen åkte iallafall jag och evelinagumms ner på stan, jannike & co fortsatte hemåt.
hittade endel, jag som skulle spara.. bad me. men de 1000;- på mitt sparkonto ska jag inte röra förräns om ett år. alltså, då har jag 12 000;- om jag håller fast vid mina planer. köpte iallafall en omlott-tröja på MQ, saltvattenspray på hm, nagelpenna på hm, klänning på gina. ja, det var nog det.

dagen har jag inget kul att berätta om, mer än att evelina kläcker en klockren kommentar på matten, men mer säger jag inte här.. !

nu ska jag kolla på en film, och fixa en fika.

jag är motiverad! shalala..

puss ♥ tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0