You´re my heart

idag på svenskan skulle vi leta upp dikter, och jag hittade en som jag tyckte var fin:

                                             Vet du hur söt du är när du ler,
                                         att jag smygtittar på dig när ingen ser.
                                        Vet du att jag älskar att höra ditt skratt,
                                          att jag drömmer om dig varje natt.
                                          Vet du att jag älskar ditt sätt att gå,
                                         att jag önskar att det kunde bli vi två.

sen hade vi massa jobbiga lektioner, och slutade 15.40. när jag kommer hem ringer markus och säger att jannike vill att jag ska komma in på msn, haha han blev förmodligen nästintill döv när jag skrek i luren "ÄR JANNIKE INNE PÅ MSN NU??" haha, och det var ju mitt hjärta med, trevligt att prata med dig, saknar dig ♥ vi hade webcam både två, och jäkel vad brun du var! ;)
nu ska jag fixa iordning mig, sen ska jag möta upp älsklingsbrorsan i stan, och sen ska jag följa med han till huskvarna, där han ska få ett pris :)

missade o.c , men det var det värt, att få prata med min ninniki istället!

puss ♥ tina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min ninniki ;);)

2008-02-20 @ 17:25:36
URL: http://agneslindell.blogg.se
Postat av: anonym

Du är la Bortkämd :P
Nya kläder varje dag

2008-02-20 @ 20:57:28
Postat av: tina

till anonym: haha, nej det har jag verkligen inte.. varför tror du det? ;)

2008-02-20 @ 21:37:53
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0