You gonna miss me when I´m gone...

...?

förra inlägget var från igårkväll, och då var jag inte på mitt bästa humör.. men även jag har sådana dagar, jag brukar alltid vara glad, som de flesta säger, och skratt är min vardag. men sen en dag, för ett tag sen, när jag var riktigt nere och folk sa till mig att rycka upp mig, så säger en killkompis: låt tina va om hon är sur, för tina är alltid glad, så när hon för en gångs skull inte är glad, så är det tillåtet. that´s it.

idag har det vart en ganska soft dag i skolan. först hade vi lektion med en kille, som var så grymt snygg! haha, jag och evelina hade ju redan spanat in honom, och hoppats på att han skulle bli lärare, det blev han ju inte, men en hel lektion fick vi med honom! alla blev förälskade i honom, haha. my god. han pratade om självkänsla, livet & allt vad det hör till. & han frågade efter mitt nummer med, haha. synd att han skämtade, men han var 24år liksom!

sen var det dags för vaccination, evelina först, sen jag. men jag var inte rädd, det är väl gott när det sticker till lite ;) vi överlevde det med, so don´t worry jannike! sen utvecklingssamtal, mamma gav mig en presentcheck på 200;- på hm efter det, och pappa kom hem med en tidning, haha, ibland lönar det sig att vara duktig ;)

nu måste jag plugga, har inte gjort det alls idag. och har inte ens övat till hk-provet som vi har imorron, great!

tina ~ like a ?

puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0