WELCOME HOME, MY DEAR..

.. JANNIKEHJÄRTAT!

idag, eller imorse, straxt innan jag skulle gå till skolan, så ringer jannike på morgonen, det var mig ett trevligt litet samtal! blev lite chockad, men superglad att höra din stämma, som jag inte gjort på hela 2 & ½ veckor. när vi slutat, stannade jag & evelina i skolan 40min, för att jannike kom dit & hade utvecklingssamtal.. när hon sedan kom ut från dörren, skrek jag : JANNIKEEEE! haha, där blev jag glad, har saknat dig hun ♥ , brun som bara den var hon med ;)

dagen har faktiskt vart bra, allt utom fysikprovet som gick like hell. men sent att ändra på nu. jag tar inte skolan på allvar längre, det är inte bra alls, eftersom det är höga poäng som gäller för frisörlinjen.

well well, pappa är generös, vilket jag tycker om, but that´s a surprise!
på lördag blir det iallafall till HMK-festen!

Jannikehjärtat & jag:
image230

have to go!
puss ♥ tina

Kommentarer
Postat av: jannike

Du är bara för bra du tina ! du fattar inte vad jag har saknat dig , fast inte sverige :O haha. älskar dig det vet du !

2008-02-28 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0