Watch and learn

dagen har vart strålande, speciellt vädret ! jag älskar det, det känns att det inte är långt kvar tills man kan gå i kortkort & linne, lovelie! enda nackdelen är att jag känner att det ligger pollen i luften, är nämligen allergisk mot det, men det är inte så farligt. hann med att moppa oss bort till bubs & handla godis med, jummie!
sen sista lektionen som var idrott, my god! har nog inte skrattat så mycket, och haft så kul på en idrottslektion tidigare. vi spelade innebandy, och heter man tina dahl så tar man spelet på fullaste allvar, så jag råkade fälla basse med klubban så han åkte med en duns i golvet, sorry. jag skadar alltid någon när vi spelar innebandy. men 2 mål gjorde jag, och sen fick jag (?) assist några gånger, haha.

nehe, måste gå & rota fram några plagg ur gaderoben, så jag har outfiten klar tills på lördag.

från paris, ett år sen, evelina & jag.
image232




















puss ♥ tina

Kommentarer
Postat av: The Lady

Åhhh! Jag var också i Paris för typ 6 månader sen. Saknar det:(

2008-02-28 @ 19:28:36
URL: http://TheLady.blogg.se
Postat av: TINA

Till "The Lady": Ja, visst är det fint där, underbart och shopping på hög nivå! Skulle nog inte vilja bo där, men gärna åka dit igen!

2008-02-28 @ 19:41:16
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0