Those dancing days..

jaha, 14 februari vilket innebär alla-♥-dag.
dagen då man ska visa hur mycket man bryr sig om sina käraste.
när jag vaknade upp i morse låg ett litet paket jämte mig, en tröja hade mami köpt åt mig, thanks :)

har tänk på det, hur dålig jag egentligen är på att visa hur mycket jag bryr mig om mina käraste, men ni vet vilka ni är ♥ och ni betyder oerhört mycket ska ni veta. jag älskar er.
jag ska iallafall baka till min familj sen, så det är klart när dem kommer hem. det är ju tanken som räknas...

glömde säga det i förra inlägget, ni som kände er dissade på mina sms när jag var i danmark, det var för att det blev svindyrt och pengarna tog slut.. men här i sverige skickar jag ju gratis sms igen, som vanligt.

gårdagen var mys. jag, emelie, jonna & cissi var på stan. längesen man träffade dem. vi gick och strosade på stan, jag shoppade inte något, bra tina. mitt förslag att äta på chili thai nappade alla på direkt, och damn vad gott det är. dock fick dom ett stort minus denna gång, grädden var slut! var hemskt nära på att ringa till basse & walle där.. haha!
efter det åkte vi hem med emelie´s pappa och sen umgicks & gjorde varma macks.

nu ska jag ringa min lilla sjukling, lina.
puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0