Supercross, Herning

det får bli ett eget litet inlägg om det ;)

forts. lördag: jag & mami gick ner på stan och shoppade, tills de stängde kl.14. och om man räknar med fredagens köp så blev det lite iallafall. på fredagen köpte jag ju skor & öronhängen. på lördagen blev det ännu ett par skor & en kofta. även om det inte är så mycket, så blev det mycket på kontot. hade tillochmed en skuld på 25;- och det ska jag klara mig på månaden ut, bra jobbat tina!

på kvällen, då det var dags för tävling igen, så i kvalet blev han 4:a och gick direkt till semi. i semin låg han 5:a efter en dålig start, och sen krashade han. i sista chansen-heatet låg han 3:a när han slant med ena foten, och slog i magen. även där missade han finalen, & det var synd.
haha, fröken clumsy var framme igen, som vanligt. jag stog och drack vatten, sen tappade jag korken och skulle böja mig ner och ta upp den, men tänkte inte på att hålla flaskan rakt, så allt vatten bara rann ut där inne på golvet, och jag hann inte reagera förräns den var tom, haha och de stog och skrattade åt mig...

efter det var det ännu en freestyleuppvisning, som jag filmade denna gång. fick bl.a med en backflip på filmen. ska försöka lägga ut den sen, måste skaffa en sladd först.
och vilket drag det är där, helt sinnes! typ 5000pers i publik. danskarna sitter där och jublar och dricker bers, och, haha, fifan vad danskarna är kåta. rätt som det var hade jag en kille i famnen som kramade mig,och sa något (fattar inte danska så jag vet inte vad!), haha, blev lite chockad för jag såg han inte förrans han stog och kramade mig. och sen var de ju lite på med...
emelie, känn dig träffad, haha!

tävlingen var slut, och efter att vi sagt hejdå till folket så började hemresan. eller hem & hem, vi skulle stanna på ripabanan, i skåne och träna. sagt och gjort, och det gick väl bra. fick några bilder därifrån, men inte att jämföra med herning, haha, där pepprades kort kan jag lova. herning var grymt kul, och en lyckad resa!

bilder kommer senare!
puss ♥ tina

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahaha! jaaa, jävligt kåta av sig ;P

2008-02-13 @ 16:49:00
URL: http://emejlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0