Stand by me

idag har jag & my lovelie broo vart först på wicked en sväng, hittade en fin keps, men det var fel märke, så jag fick inte köpa den för toni! haha. sen tillåter inte min ekonomi det.. ska till stan med evelinahjärtat imon, vi ska på VIP-kväll på VILA med ;) efter vi vart på wicked så åkte jag & toni till huskvarna, där han fick ett stipendium, som man kunde få om man vart med i EM, VM eller OS under året. kika i JP imorron, så är han nog på bild !

har även hört en tråkig sak idag.. att en 15-årig kille har dött utanför hovslätt/sandseryd. ingen aning om vem det är, men lider med dem anhöriga. R.I.P
avslutar inlägget med en bild på toni & mig ♥
-

puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0