Something Special

hey sötnosar! ;)

dags att uppdatera här lite nu. vi börjar med..
.. torsdag: evelina kom, och vi gick ner till vip & köpte godis, mötte även några kändisar. sen gick vi hem till moi och kollade på film, "employee of the month" med j.simpson, har sett den x antal gånger, men den är bra :) evelina ville se den, men hon somnade i slutet, haha. sedan sov hon här.
fredag: gick upp typ halv 10. fixade iordning oss och så, sen fick jag bråttom att springa till bussen, för jag skulle in & jobba 12-18. evelina fick låsa mitt hus, och sedan moppa sig hemåt.
efter jobbet kom pappa försent, jag sa att de måste vara där 18, och det är de alltid, utom idag, när de måste. fick stressa satan när jag kom hem, eftersom vi skulle till HUSET!!! tro det eller ej, men denna gången hade jag riktigt kul, inte till en början, men sen så ;)
hahaha, jannike förresten, våran plan, jag har klarat den, men säg inget här i bloggen, det är mellan dig & mig you know!

nahe, batteriet till datorn dör snart, så bäst att jag kilar! återkommer senare med bilder, måste städa nu.
puss my lovelies ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0