So this is the end?

well well, det är väl så det är menat att vara kanske..

hann aldrig fixa systers naglar, vi hade så mycket att prata om, så vi ska boka in en annan dag. mycket skratt iallafall. snart släcks datorn, batteriet är snart slut, men ska försöka hinna innan den dör..

i veckan är det 2 födelsedagsbarn, linnea på torsdag, och cissi på fredag, grattis till er! sedan på lördag blir det först att jobba, morgonpass, och på kvällen är det "bankett" med HMK, i folkets park.. frågan är om vi ska dit. annars åker jag gärna och kollar på supercross-VM i indianapolis, USA.
på tal om cross, så missar jag årets första tävling, i Veinge, men det är det värt, för jag ska med evelina & hennes familj till SÄLEN! det ska bli galet skojj.

ikväll vill jag se wallander, om jag inte har sett den, "mörkret" tror jag det var? sen ska jag ut & gå en runda med hade jag tänkt. börjar halv elva imorron, superskönt.

puss ♥ tina


Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson

Hehe, jag tycker det är ganska svårt att hålla reda på vilka Wallander-filmer man sett och inte sett. Jag vet inte om jag sett "Mörkret" heller.

2008-02-24 @ 20:01:32
URL: http://tiominuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0