Semmeldagen

idag är det semmeldagen, vilket man inte kan undgå om man heter tina dahl. har ätit 3st minisemlor idag, sen gjorde jag en beställning till mami, på kondissemlor! ville få henne att köpa 2 till mig, men det gick inte, haha! evelina blir alltid chockad när jag får mina ryck och äter som hennes hästar typ, don´t worry!

image203

jag, evelina & jannike har bakat semlor nästan hela dagen, sen stod vi i cafét och sålde. vi hade nationella idag med.. vissa föredrog hellre att kasta semlorna än att äta dom dock, haha. efter det gick jag & evelina ner till vårdcentralen och skulle boka tid. vi ska kolla om vi är allergiska & sånt shit, eftersom vi ska gå frisör. bokade även en tid, för jag har nåt jäklans kli på handen.

wihoooo, jag har bestämt mig. igår var vi ju och kollade in frisörlinjen på John Bauer, och det varkar skitbra! helt nytt och kanonbra bara, klockrent. gick till syon och flyttade om mina val idag! 1. Frisör, JB 2. Frisör, Bd 3. Samhäll/ekonomi - egenföretagare, ED.

var även inne på a6 igår, innan JB med evelinagumman! inhandlade ett linne på hm, det rihanna designat, mot aids ni vet. sen mat & sånt.

på tal om mat, bäst jag går & äter nu innan mami kommer med semlorna! veggieköttfärssås & spaghetti står på menyn, jummie!

puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0