Ohlala..

hej mina läsare!

dags att blogga lite igen. börjar med gårdagen, vilket var en bra dag. klt, SO, spanska & idrott. sen efter att vi (jag & evelina) duschat & fixat iordning oss, tog vi bussen in till jönköping city. evelina hade övertalat mig att äta på chili thai, och det ville jag ju mer än gärna, så gott, bara min ekonomi som är sämre än någonsin.. det var för sent för buffé, så istället blev det mackmakeriet, me like. efter det var klockan runt 16 och vi strosade runt bland affärerna..
hittade en topp på gina som jag la undan, och det bästa- den blusen/skjortan jag sett i hm-katalogen, som aldrig blev av att jag beställde.. fick beslutsångest vilken färg jag skulle ha, så köpte vit, men mamma köpte med den bruna hem idag med ;). sen, skulle vi ju på VILA:s VIP-kväll, mycket folk.. fint blev det iaf därinne. köpte bara en kofta där, och på köpet fick man en fin väska, men massa överraskningar i. pluspoäng till VILA! men, när jag kom hem, och skulle kolla på koftan igen, så sitter larmet kvar!! skitkonstigt att det inte tjöt igår, men mamma var inne där med den idag. när jag kom hem igår, var jag helt själv hemma, det är bland det bästa jag vet, så himla härligt. så bestämde mig för att städa och överraska mamma, som kom hem 01.00, och då var jag fortfarande vaken.

kvällens planer är noll. eller, skulle hänkat med emelie &co till huset, men har ingen ork och pengar.. är hur trött som helst. evelina pratade om fest med, men får se.

-

nu ska jag nog ta en siesta.
puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0