No promises

har kollat på teven ett tag nu, grey's mm. himla bra program, likaså cityakuten. men det ligger väl i släkten, min mamma är sjuksköterska, 2 mina mostrar är sjukgymnast & sjuksköterska (?). men sådana program är kul, och det där med operationer har jag inga problem med att se..

iallafall, tänkte sätta igång en film nu, och kolla på hälften nu, och hälften efter gynning, men de kanske blir för mycket. imorgon kommer min kära bror hem hit, han bor ju vanligtvis i uddevalla. han ska få något stipendium, som han även fick förra året, så jag ska följa med honom :)

- image221 
DAGENS OUTFIT:
¤
svart tunika, gina tricot
¤ svart "kofta" , gina tricot                                            
¤ tights, " diesel " , bobbys
¤ skärp, vero moda          
¤ stövletter, " sthlm DG " , åhléns/göteborg


nu ska jag kika på gossip girl, känner vilken teve-nörd jag är nu..
puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0