Morgoninlägg!

god morgon sötnosar!

jag har gott om tid på mig den här morgonen, vi har nationella-svenska uppsats, så för att komma i tid och slippa stressa gick jag upp en halvtimma tidigare.. är ni chockade? ;) jag förstår er isåfall, haha!
vi ska skriva provet i aulan i typ 3 timmar, så jag har laddat med redbull, yoggi & godis!

sen, efter nationella går jag hem, packar det sista, sen åker vi till HERNING!!! och stannar där tills på söndag. jag övertalade dem att boka in en natt på scandic, visst det funkar ju att bo i bussen med, men ont om plats.. så kanske att jag har en dator tillgänglig, så jag kan meddela lite ;)

nähe, nu är min gröt klar. hinner nog med ett inlägg innan vi åker i eftermiddag, annars får ni ha det kanon här hemma!! idag är ju också sista dagen jag träffar jannikegumman, eftersom hon åker till thai på söndag, ha det super hjärtat! ♥

pussi


Kommentarer
Postat av: jannike

tack gumman

2008-02-07 @ 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0