If you say I´m not okey..

jag vet ingenting, jag är nog riktigt jävla blåst.

och eftersom ni vet att jag har börjat spara, och i första hand sparar jag till en Iphone & en vovve. men jag tror faktiskt jag får lägga till en sak, som jag är i stort behov av - en egen lägenhet. jag klarar seriöst inte att bo här hemma längre.. tjafs varenda dag, och jag orkar inte med dom. det skulle vara så grymt skönt, som när jag bodde i min systers lägenhet i borås, i en vecka, det var underbart. evelina & jag har planer på att flytta till en lägenhet, ställer du nu gumman? ♥

jag är depp. do something special......

och ja, en makeover ska det bli, helt klart. chock.
/ tina


Kommentarer
Postat av: Evelina

klart gumman! ;D

2008-02-18 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0