I wanna dance with somebody..

gårdagen var askul! vid 17-tiden åkte vi och hämtade upp evelina i sandseryd, sen åkte vi till mullsjö, knaggebo. skidkvällen var askul, trots att backen inte såg särskilt lovande ut, så gick det bra ändå..
jag & evelina fick för oss att åka i barnbacken sen, efter ett tag i den stora.. och vi åkte nog liften på alla sätt man kan, hahaha. så kul har jag inte haft på länge, vi låg där i backen och asgarvade, och vissa tyckte säkert vi var skittöntiga, men är man på sådånt humör, så är man.. och sen sexpipan, hahaha. han sa: ja, det är inte varje dag man ser 300 sexpipor, & de fick till det där på morgonen.. (han var helt seriös, han menade säckpipor men det sa han då inte) undrar vad han hade för tankar?.. haha.

sjukt kul hade jag iallafall, så kul har jag inte haft på lääänge. du är bäst evelina ♥

nu ska jag hoppa in i duschen, snart kommer syster & hennes pojkvän & äter middag här, så ska jag göra manikyr på henne med!

see you later,
/ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0