Honey, I´m home

hello again!

nu blir det en snabbis, ska in & jobba om en liten stund nämligen.

i söndags hann knappt packa upp, innan evelina kom! alltid kul med dig hjärtat, och jag kan prata med dig om allt. ♥ kompisar sedan dagis, och längre ska det bli! haha, på tal om dagis, så kommer jag ihåg när vi gick på källängen och du slickade på staketet på vintern-och fastnade, hahah! det var tider.

vi pratade & kollade på wallander, sedan sov hon här. dagen efter fick vi gå upp i hyfsad tid, jag skulle jobba 11 & evelina skulle in till ejfa & hämta hennes moped. på jobbet var det segt, men jobbade ju bara till 16, fick ta lindas pass. vid 16 kom mami och vi åkte till läkaren. kollad eupp mina knän, som är lite struliga, låser sig och sånt. han sa väl att det var någon svullnad inne i, att jag var överrörlig & att jag skulle på röntgen. hoppas de opererar dem, så det blir bra sen. så illa är det inte, men det blir ju värre, och tror jag har samma problem som toni hade i min ålder.

efter jobbet blev det bara att slappa hemma.
bilder från herning kommer när jag är hemma!

nu måste jag kila ut & kolla om moppen startar, annars får jag bråttom, sitter här osminkad i myskläder.
puss ♥ tina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0