Do you feel the same?

ligger i min säng med datorn framför mig för tillfället. mina knän cepar, spelar ingen roll hur jag sitter, för det gör svinont. har ju fått en röntgen-tid, men känner på mig att de inte kommer hitta något fel. och när jag var där, vet ni vad han sa? han sa: " för om det är den skadan så måste jag nog förbjuda dig att dansa på minst ett halvår.." alltså, det kommer aldrig att gå, om jag inte får dansa på ett halvår, då dör jag. och det är sant, jag överlever inte om jag inte får dansa. men nu ska jag inte ta ut något i förväg, för jag vet ju inte..

igår på huset, så förutom massa andra kändisar, så träffade jag malin. det var längesen verkligen, har så mycket minnen med dig. vi måste allt träffas någon dag. malin & jag umgicks i princip på varenda crosstävling när vi var små, men sen slutade hennes bror att köra, vilket var synd, eftersom det blev så att vi inte träffas längre..

nu får ni lite bilder från huset :)

evelina - jag
haha, ni får ursäkta mig på bilderna.image211
här har vi då evelina - erika - jag - ella - emma
image212

jannike, jag saknade dig på huset, kom hem nu ! ♥

förresten, min bdb är uppdaterad med bilder från herning, 8/9 februari, kika där & släng in en kommentar :)
http://tinadahl.bilddagboken.se
nu var det visst fikadags,
puss ♥ tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0