Direkt från Herning!

hejsan!

hoppas allt är bra med er? med mig är det superbra, aningen trött bara.. kom precis ut från duschen, så nu är jag pigg. nu är vi alltså i herning. och lovade ju att uppdatera här ;)

torsdag: avresedag & vi kom 1 timma försent (ovanligt för familjen dahl). upp till göteborg och hämtade dadi och sen åkte alla 4 (jag, toni, mamma, pappa) mot varberg, där färjan gick till grenå. samma färja som vanligt, 4 timmar lång och skitseg, men denna gången hade vi tur, vi slapp alla de dryga danska ungdomarna som brukar åka med de båten, men inte nu.. jag spelade upp mina pengar på enarmad bandit nivet, haha. jag tog med mig min dator upp, för toni & jag skulle kolla på film, men på båten stöter vi på fredd & bengan, så det blev ingen film, utan vi kollade på gamla crossbilder istället.. vi kom fram till herning efter 02, och då sov vi.

fredag: toni och pappa skjutsade in mig och mamma till herning, där vi gick hela dagen och shoppade. var inte på humör alls för det, så jag hittade inte så mycket, ett par skor & öronhängen. sen tog vi bussen till messecentret där tävlingen var, supercross (inomhus). vill ni ha en mer utförlig rapport får ni kolla på www.tonidahl.se. han kom iallafall till semifinal, där blev han 6a. eftersom 4 gick vidare till final, fick han köra sista chansen.. där låg han 4a när kedjan gick av.. det var synd, eftersom 1,2,3,4 fick köra finalen.  han slutade 5a.
när crossen var slut, väntade freestyle, och backflip & mer underhäll de oss med. det är 3 andra svenskar som kör med, det är fredd johansson, tom söderström & anders pettersson. bäst gick det för tom (:
när det var slut åkte vi till scandic där vi bor nu!

nej, frukosten väntar & jag ska fixa iordning mig. en riktig hotellfrukost nu, vad säger ni om det? ;)
mamma och jag ska shoppa idag med, sen är det tävling ikväll igen!! nästa uppdatering blir förmodligen på söndag, när jag är hemma.

puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0