Crazy

heeej babes !

dagen har vart bra, hade bad på idrotten med, haha! jag och evelina var ju med as usual.. sjöjungfruarna ;)
efter det blev det hk-prov, som nog gick hyfsat. sen no, vi flyttade fram lektionen, så vi slutade strax innan 14 !

nu ska jag slappa till 110%, känns så jäkla skönt att kunna kolla på film & bara gotta sig mitt i veckan, brukar aldrig hinna det.. sen är det ju gynning ikväll, får jag inte missa!

outfits: (gårdagens):  -
-
¤ brunrandigt linne, hm

¤ blå kofta,  " hummel " , danmark

¤ baggyjeans, gina tricot

¤ rosa innetofflor, ikea ;)

+ mina svarta lacosteskor.







dagens outfit får ni senare, denna sidan & min dator cepar..
puss ♥ tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0