Cause It´s up to you..

trots att klockan stog på 09.00 kom jag inte upp förrens en timma senare. pallrade mig upp och gjorde lite frukost, och kikade på tv lite. nu har jag precis fixat ljudet till min dator, det som vart så dåligt och ingen har kunnat fixa det. ska testa med en film sen med. brabra :) lite teknisk är jag allt ;)

igårkväll blev det slappt. var så trött efter att bara fått sova några timmar i fredags. kom hem sent ifrån huset, och la mig runt 02, sen skulle jag upp 07 igen och jobba... men det gick bra, bakade en massa gott, och pengarna behövs verkligen, har det riktigt kärvt nu, haha.. sen hem & bara ta det lugnt, störtskönt. kollade på mean girls med, haha.

idag på min todo-list står en hel del saker som jag ska hinna med. ska ringa lina med, haha, din tok!
om jag skulle ta tag i det kanske? jo. vi hörs senare idag :)
ni kan få en outfit från lördagen i herning förresten, bättre sent än aldrig ;)

-  -
outfit:
¤
svart linne, hm
¤ svart t-shirt, " silverstar ", wicked.se
¤ svart hoodtröja, bikbok
¤ slitna jeans, " replay " , JC
+ mina höga svarta skinnstövlar/wedins

puss ♥ tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0