As I am

gårdagens planer var ju som sagt noll, så jag satt hemma vid datorn, och då frågade walle & basse om jag ville kolla på film med dom, och jag hade inget för mig, så nappade på den idén! gick och mötte dem vid walle, sen gick vi till basse. det blev en skräckis, saw IV. den var väl inte jättebra. sen var de så snälla och följde mig hem, aldrig att jag hade gått hem själv efter den! :) trevligt iallafall.

idag har jag inte gjort mer än vaknat. jo, för i morse spillde fröken clumsy oboy över hela sig, och över hela mattan. can´t help it..

straxt ska vi iväg och åka skidor, linn & hennes familj hyr ju den varje år, frågan är bara om det finns någon snö.. men det är ju tradition, så dit måste vi iallafall ;) har inte åkt sen förra året..
have a nice evening.
puss ♥ tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0