You have to win

hemma från västerås!
insåg att jag inte hade särkilt mycket att rapportera, och sen hann jag helt enkelt inte med att mobilblogga!

börjar med att berätta lite till om SM:et i WOXNADALEN som var helgen innan, som jag har glömt!
när vi kom upp stog jag & pratade med alex e. och vi kom då fram till att jag & alex's syster ska gå i samma klass på frisörlinjen i jkpg! hon flyttar hit från skövde! hur kul som helst, hade ingen aning om att hon var 92:a och hade inte pratat med henne innan, men det gjorde vi sen! hur go tjej som helst!
fick 2 autografer med, 1 från jonathan & 1 från toni!


mina autografer ;)

självklart var systemkameran med, så jag fick många fina bilder!

toni dahl # 28!


brorsan!


autografskrivning: alex, jonathan, toni !


prisutdelning: Elin vann :)




SM VÄSTERÅS: inte alls lika kul när inte brorsan är med & kör, men elin körde iallafall, och det var roligare än vanligt, då hon fick kämpa lite i andra heatet för att vinna. men trots att toni inte körde, hade jag kul ändå! alla goa människor var ju där liksom! ;) träffade även josefin (alex's syster) !.. autografskrivning var det även denna gång, och 1 på varje arm som i woxna. från rasmus & toni! så gissa liksom när jag kommer tvätta mina armar nästa gång? inte förräns jag fått nya autografer, haha ;)
 

fler bilder från västerås kommer när jag laddat över dom från kameran!

igår blev det jobb, 10-19. därefter kom toni & hämtade mig, sen åkte vi till josefin som var på besök i jönköping & vi hälsade på dem i hennes nya lägenhet :) vätternutsikt & allt! jag är lite avis! sedan hem & somnade sent.
det fick jag lida för idag, då klockan ringde upp mig 05,10!! skulle börja jobba vid 06,00. orkade inte sminka mig, äta eller något, så drog på mig jobbkläderna & åkte in. jobbade till 15, och det var segt! imon jobbar jag 10-19, så bäst att sova nu..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0