Take it

hade verkligen noll planer för dagen, mer än packa & handla. men det blev det genast ändring på när Clabbe ringde mig! han undrade om jag hade lust att åka in till stan och dela ut flygblad från wicked.se, för de har REA imon. tog med mig 3 brudar, Jonna, Ellen, Sanna! och vi gjorde ett ganska så bra jobb tycker jag allt =) vi hade väl säkert över 120 blad att dela ut, och vi har bara 7 kvar. på vägen hem stannade jag & jonna till på wicked och kollade lite kläder! fick med mig en grön/vit bikini, riktigt cool faktiskt! tack!

tycker det är skitul med sånna uppdrag, hoppas på fler gånger :) tack för hjälpen brudar!

nu tänkte jag åka & köpa lite godis, sen blire packa. imon åker jag & toni själva :) ska bli askul! på tal om själv, så har jag vart själv hemma 2 nätter & 1 dag nu ;) så himla skönt så. men ikväll är det slut med det roliga!

återkommer senare. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0