Sometimes my life is a big mistake

puckotina.

jobbade 10-19 idag, vilket var ganska segt. imon jobbar jag 6-14, likaså fredag. sedan jobbar jag hela helgen med. jobb varenda dag hela veckan, skulle ju vart ledig på fredag, men var snäll & tog lindas tid. så 57 timmars jobb denna veckan, 17 timmar övertid. tänk på pengarna!



måste ta mig in till stan en dag med, sen försöker jag övertala mamma att åka iväg på en shoppingtur med mig nästa vecka, jag har lite planer! känner att jag vill förnya gaderoben lite tills skolan börjar & så. det är snart allvaret börjar, inte alls långt kvar. ska bli både kul & mindre kul, kommer sakna alla, men ska se till att hålla kontakten ändå. <3

I´m sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0