Listen to it..

jobb idag med, 11-18. lugnt idag. kom dock in ett gäng dryga idioter, men Pia & jag hanterade det hela bra, hon berömde mig riktigt mycket efteråt för att jag sa ifrån, hon är förresten världens goaste, och helt klart den roligaste att jobba med!

jobbar även imorron 11-18, segt, men sista dagen på denna tuffa veckan imon, sen är det lugnt med jobb ett tag. skönt faktiskt. måste hinna träffa en massa brudar & grabbar innan skolan tar fart, för då blir det säkert så mycket annat.

jag & mamma skulle ju iväg & shoppa i veckan, men nu när hon skadat sig får vi skjuta på det hela, synd om henne. ska spara mina pengar, och låta bli att shoppa tills dess hade jag tänkt. pengarna försvinner så sjukt snabbt. men snart är det löning igen, och då får jag en saftig lön ;) dock ska det sparas endel med, har ju inte släppt mina funderingar om att skaffa hund, och jag tycker ju chihuahuor är jättesöta, men ingen tycker att jag ska köpa det, dessutom kom åsa med en riktigt bra sak. åsa & ante har 2 hundar, franska bulldogs, och de är ursöta. och de ska ta valpar på den ena!!! ja, ni fattar!


   

time to bed / T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0