By myself

jobb idag, 6-14. satt kvar en stund på jobbet, sen drog jag till co. & sen till a6 en sväng. köpte inte mer än rengöringskrämer på apoteket, och sedan fick jag en mascara på köpet. efter det drog jag till wicked.se en sväng, och  stog och pratade med clabbe ett bra tag. fick även en hemsideadress av han så jag kan gå in & välja lite kläder, sedan mejla om vad jag vill ha, så beställer de det om de kan! snälla de är! har kikat på kläderna nu, och har skrivit ner en lista på ett helt a4, haha. svårt att välja sen...!



men hörni, nu ska jag dra till jannike. där blir det film & umgås med massa goingar =)

jobb 6-14 imon med, så vi hörs väl efter det!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0