080808

var på jobbet straxt innan 06 imorse, och idag var det riktigt segt att stiga upp. sen kom ana och benny och låste upp, sedan jobbade vi på. lugnt som bara den idag, och då kollar man på klockan stup i kvarten och hoppas på att få gå hem. efter att jag jobbat någon timma kommer mamma in. hon hade trillat med cykeln stackarn! helt uppskrapad var hon, på knän, armar, händer osv. blödde ganska bra också. min mamma cyklar in till stan varje dag, och snabbt går det, så när hon smäller i backen, så småller det ordentligt!

efter 14 satte jag mig på moppen upp till a6. trots att det regnade, att jag kände mig ful, och iklädd mina jobbarkläder drog jag upp till a6, för det är visst en brud som fyller år imon! och lite regn skadar inte mig, för det är hon värd! inhandlade en present som jag tror blir riktigt bra!! :) sedan köpte jag 2 väskor till mig själv! impulsköp kallas det...
vetni? klant-tina var framme med. gick på a6 i någon timma, sen när jag gick ut därifrån & skulle ta fram mina nycklar, insåg jag att de inte var i fickan. de satt kvar i moppen, BRA TINA! blev lite orolig ett tag, men moppen stog kvar, och ingen hade rört nycklarna. snacka om tur.

när jag kom hem låg mamma i hennes säng med bandage överallt typ, stackarn. hon har ju ont som bara den. farlig sport även utan motorn på..!

tänk att förra året när det var sån här dag ( 070707 ) så var jag på anna och christians bröllop! jag vill verkligen på bröllop snart igen!


toni & jag


elin, toni, jag


c & a


prästen: "and now christian, you can kiss the bride!"

see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0