You can change

hello sweethearts!

var borta en sväng på crossbanan innan, tog moppen bort och kollade lite på toni när han tränade. jag trivs verkligen på crossbanan, ni tycker säkert det är konstigt, men det är faktiskt sant. jag har växt upp på en crossbana, många säger att jag tillochmed föddes där, vilket nästan är sant! och jag ska allt lämna livet på en med. där borta var även några kändisar, stod och kollade med danne, henke & linda!

sen moppade jag mig hem, kallt like hell. då kom magnus-mmw på besök, haha, han skulle ju ta med min moppe, men han glömde den! sen har toni delat ut lite teamkläder :) och sofie kom hem med lite ginaT-kläder! mina syskon är bra!

- fredag: stan! sen hockey med några av mina damer!
- lördag: TONI´S FÖDELSEDAG!!! även Fridas! på morgonen bär det iväg till Eksjö!
- söndag: Årets första SM i Eksjö, be there!

bilder kommer imon!
godnattkyss / t.dahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0