These words are my own

ibland känns det som hela världen ska rasa samman...

i lördags blev det en moppetripp här, sedan in till stan en sväng, lagom kul där inne så att säga. men evelina är ju för rolig, så med henne har man inte tråkigt!

tur att det är kortvecka nu, har 3 prov och 2 arbeten som ska in, och jag är inte klar med något av det, good work tina!

säger som emelie, jag är redan taggad inför vår resa!!! synd bara att inte alla kan följa med.
men dessa brudar ska iallafall med!

    
jonna, emelie, cissi, jannike, jag.

idag: innan när jag kom hem lagade jag maten som jag ska göra på provmatlagningen imon, det blir rostade rotfrukter med falukort & potatis, asgott blev det! tyckte mamma & jag iallafall, haha. fick hennes glass för att jag gjorde maten, hon vet att jag älskar de glassarna, nämligen GB:s nya..
..Lakritspuck!
image330
så grymt god är den!

jaja, nu ska jag kila!
kyss / t.dahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0