SM EKSJÖ

hejsan!

fattar inte att jag kunde vara så trött igår, jag som levt på redbull hela helgen. wellwell, helgen:

lördag - vi åkte till eksjö, och familjen dahl har då aldrig vart så tidiga till ett SM som vi var då, det var bara promo & vi där. satte upp tältet till den stora teambussen, sen fixade vi. mamma & jag tog oss en cykeltur med. ljudmätningen/besiktningen tog väl resten av kvällen tror jag.

söndag - tog mig upp i hyfsad tid, gick ut & kollade läget lite och sådär. sedan tidskval, där toni blev 8:a i sitt & elin blev 2:a i sitt. sedan heat1 - toni blev 9:a har jag för mig? minnet är kort, haha! i 2:a heatet låg han trea när han fick en tryckare, vurpade & hojen blev sne, och fick sedan bryta det heatet. synd.
elin blev 2:a i första heatet, och 1:a i andra :) de kör alltså inte samma heat, för er som inte är så insatta!

min helg var kanon! och vädret var ju suveränt, vilket gjorde det hela mycket bättre!

image315 image316

fler bilder får ni kolla på http://tinadahl.bilddagboken.se

nu ska jag ut & cykla!
ciao ! / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0