Sick & tired

gick hem från skolan idag, huvudvärk & kände mig sjuk. imorgon måste iallafall till skolan, 2 prov, nationella & geografi. skolan tar kål på mig!!!

somnade en stund innan, haha. och gör det snart igen. borde kanske kolla lite på geografin, men jag har inte energi till det just nu.

igår fick jag ett sms att mitt paket från ellos hade kommit, klänningen kommer dock i maj. vill ni se?
image299
blev dock inte så mycket, men ekonomin tillät inte.

tänkte att ni skulle få en dagens outfit med:
image301
¤ vit t-shirt / bikbok
¤ svart kofta / hm
¤ rödvit sjal / Paris!
¤ jeans / JC
¤ stövletter / Åhléns city - gbg


igår var jag hos läkaren med, knäna var tydligen bra, alltså slapp jag operation. ska träna knäna & sådär. sen blev det en sväng till a6, där det blev lite smink. sen kom sofie, och jag mamma & hon satt och kollade på hockeyn, var väl jag som var mest insatt! HÅÅÅVE BLÅÅÅ!

back to work,
puss / t. dahl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sööötnos!

2008-04-15 @ 22:08:30
Postat av: tina

hejsan :)
vem är du?

2008-04-16 @ 18:07:03
URL: http://tiinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0