Get over it

Hallå!

hoppas allt är prima med er? med mig är det bra, förutom hockeyn, detta är ju skandal. hv spelar inte bra alls, inget mot förra matchen.. shame on you.
COME AN HÅÅÅVEE! -mot guldet !

image302

nationella idag gick nog rätt hyfsat, skrev om ett par balettskor jag fick när jag var 6år (kunde ha fått iallafall, haha!) men det vet ju inte dom om det är sant eller inte. däremot geografin, gick rakt åt helvete rent ut sagt. kärringen hade ju inte alls tagit med det hon sa att vi skulle kunna..

nu är inte hockeyn kul längre, så tänkte ta mig ut en sväng & cykla, som jag skulle göra för knäna. hittar dock inte min mp3, och den har vart borta sen sälen, har letat exakt överallt. men håller på att ladda över till mobilen nu.

hörs sen!
puss / t.dahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0